Algemeen
Hoe is het mogelijk dat jullie zo goedkoop zijn?
Deze vraag krijgen we vaker en dat snappen we. Wij zijn transparant over onze werkwijze: Phone Him werkt samen met Europese leveranciers waarbij de margeregeling wordt toegepast. Dit houdt in dat de toestellen zonder BTW zijn ingekocht en hierdoor wij ook geen BTW kunnen terugvorderen. Voordeel is dat dit vaak goedkoper uitkomt voor consumenten. Helaas geldt dit niet voor zakelijke kopers, omdat de BTW dan niet aftrekbaar is.
Zijn alle producten wel nieuw?
Al onze inkopen worden streng gecontroleerd en beoordeeld, voordat deze in de webshop te koop worden aangeboden. Alle producten zijn nieuw, ongeopend, niet eerder geactiveerd en zitten in originele seal.
Voor Apple smartphones kan het heel makkelijk achterhaald worden of een iPhone eerder geactiveerd is. Dit vind je in de volgende link door het serienummer in te vullen: https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/
Zijn de toestellen simlockvrij?
Ja, dus wereldwijd te gebruiken!
Ik ben een zakelijke klant, kan ik de BTW aftrekken?
Helaas is dit niet mogelijk i.v.m. met de margeregeling. Wanneer het om een zakelijke aankoop gaat, kunnen bedrijven het aankoopbedrag wel als kosten inboeken in hun boekhouding.
Bestellen & Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij Phone Him kan je betalen met iDEAL en Bancontact, betaal snel en veilig in de vertrouwde omgeving van je eigen bank.
Wil je liever ophalen?
Dat kan ook, maak hiervoor even telefonisch een afspraak!
Wat is de levertijd van de producten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 1 à 2 werkdagen. We doen er alles aan om de bestelling op tijd te leveren. Op werkdagen voor 18:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden, m.u.v. het weekend en feestdagen.
Besteld | Ontvang pakket op | |
---|---|---|
Maandag voor 18:00 | Dinsdag of woensdag | |
Dinsdag voor 18:00 | Woensdag of donderdag | |
Woensdag voor 18:00 | Donderdag of vrijdag | |
Donderdag voor 18:00 | Vrijdag of zaterdag | |
Vrijdag voor 18:00 | Zaterdag of dinsdag | |
Vrijdag 18:00 t/m Maandag 18:00 | Dinsdag of woensdag |
Ik heb nog geen Track & Trace ontvangen
Je ontvangt op de dag van de verzending een e-mail meestal tussen 21.00 en 23.00 uur met hierin de track & trace.
Niks ontvangen? Het is mogelijk dat deze tussen jouw ongewenste e-mails terechtgekomen is.
Heb je deze nog niet ontvangen? Neem contact met ons op en vermeld hierbij het bestelnummer.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Al onze bestellingen worden gratis verzekerd verzonden en worden uitgevoerd door PostNL
Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Op alle gesealde producten zit standaard 24 (vierentwintig) maanden garantie op tenzij anders aangegeven op de productpagina. De garantie vervalt wanneer er sprake is van vocht-, val- of stootschade en wanneer het toestel eerder door een niet-geautoriseerde partij is gerepareerd.
Ook vervalt de garantie wanneer een defect een gevolg is van het gebruiken van bètasoftware of acties rondom rooten en jailbreaken van het artikel.
Voor zakelijke klanten en bedrijven gelden er andere garantievoorwaarden, er geldt een garantieperiode van 12 (twaalf) maanden met toepassing van dezelfde voorwaarden welke hierboven zijn beschreven.
Ik heb een klacht en nu?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@phonehim.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Hoe werkt het retourproces?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd mits er verder geen duidelijke gebruikssporen aanwezig zijn. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 10-15 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@phonehim.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wanneer kan ik iets niet retourneren?
- Hoofdtelefoons kunnen in verband met de hygiëne niet worden geretourneerd indien de verzegeling van de verpakking is verbroken.
- Game consoles die aangemeld zijn op de PlayStation Store, Microsoft Xbox Store of Nintendo eShop
- Zakelijke aankopen zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
Wanneer krijg ik het bedrag teruggestort?
Na ontvangst van het product, en wanneer deze voldoet aan de retourvoorwaarden kan je het bedrag binnen 3 werkdagen verwachten.
Overig
Waarom een los toestel?
Je komt goedkoper uit als je een los toestel neemt i.c.m. een sim-only abonnement en verder zit je niet met een BKR-registratie. Zo’n registratie kan vervelend zijn als je een hypotheek wilt afsluiten.
Ik kan een product niet vinden...
Kan je een bepaald product niet vinden in de shop? Neem even contact met ons op en we kijken wat we voor je kunnen doen 😉
Ik wil graag werken bij Phone Him, zoeken jullie nog een nieuwe collega?
Bedankt voor je interesse! Houd onze sociale media kanalen goed in de gaten, daar zullen we nieuwe vacatures delen.